LUULETUSED: ülestõusmispüha

 


TERE-TERE, KOLLANE KERA!                              O. Hänilae

Piip-pi, naljakas tups!                                               Kaunis muna torkas silma,

Pole sind varem näinud!                                           pühadel kõik pere koos.

Kus elad, tupsuke jups?                                            Ei nüüd keegi jää ju ilma,

                                                                                  koksitakse üheskoos.

Mu kodu on pajupõõsas,                                                        *   *   *

me juured on vanad ja sitked!                                  Emal korvis tuhat pakki,

                                                                                 Mitut sorti munalakki.

Mu kodu on pehmes pesas                                       Mis nüüd muud kui munad patta,

ja võssa ei lähe me mitte!                                        Lakiga siis pärast katta.


Mu emme on ilus ja painduv

punakas pajuoks.


Mu emme on kana ja kaagutab,

teri sööb toks-toks-toks!


Ma olen emmele väike 

karvane pajjutudu!


Ja mina olen ta päike,

väikene emme tibu!

Comments